Ik spreek veel ondernemers die niet kunnen kiezen tussen de verschillende expertises die ze hebben. Ze vragen zich af of ze dan twee namen en twee websites nodig hebben, terwijl je ook met één gezicht naar buiten kunt treden. Dat maakt jouw personal brand juist  sterker onderscheidender.

In 2017 kwam Ada Kaspersma van BeBalancedBeads en Adalyse bij mij voor in haar ogen een bijna onmogelijke vraag: “hoe combineer ik mijn imago als creatieve sieraadontwerpster mijn zakelijke en analytische kant van bedrijfsadviseur?”

Ze had het plan een online programma te ontwikkelen voor ondernemers die een business plan willen leren schrijven.

Maar….hoe breng ik dat over met mijn ‘branding?’ En dan ook nog op een pittige, frisse manier met een dosis humor?

We gingen aan de slag met de fundering van haar merk.

KLEUREN

Uit de persoonlijke kleurenblauwdruk van Ada kwam dat turkoise haar grootste Powerkleur is. Die staat voor de ‘Originele ontwerper.’  Altijd in voor creativiteit en vernieuwing. En diplomatiek communiceren zit haar in het bloed. De balanskleur is kastanjebruin die houdt van een
efficiënte aanpak, doorzetten en heeft een realistische kijk op zaken.

Hieraan hebben we een harde kleur roze toegevoegd voor een helder en amusant effect.

DOELGROEP

Creatieve vrouwelijke ondernemers die meer structuur en focus op hun bedrijf willen hebben en daarvoor een plan nodig hebben.

BOODSCHAP

Meer focus op hun bedrijf door hun eigen business plan te schrijven. Juist creatieven vinden dit lastig en niet leuk. Ada maakt het leuker door haar zichzelf niet neer te zetten als saaie bedrijfsplannen schrijver, maar als creatieveling met analytische, zakelijke expertise. Ze laat zien dat een bedrijfsplan schrijven is als kralen rijgen.

UITSTRALING

Speelse creatieve uitstraling met stevigheid.

LOCATIE

Het houten huis waar Ada woont. Hout straalt stevigheid en efficiëntie uit. De kleur kastanje bruin komt hierin terug.

STIJL

Zakelijk en creatief. In de zakelijkere foto’s heeft Ada haar haar opgestoken, in de andere foto’s draagt zij de haren los. en komen haar sieraden terug.

FOTO’S

Elke foto vertelt een verhaal en past bij de visie van Ada.

HET RESUTLAAT:

Een bedrijfsplan maken wordt een feestje. Van iets wat saai lijkt naar creatieve uitdaging waardoor je meer duidelijkheid, focus en resultaten krijgt.

Ada heeft een brand, style en shoot traject gedaan. Wil jij ook je merk in één keer goed neerzetten als creatief ondernemer? Stuur mij dan bericht voor een vrijblijvend gesprek.

FACEBOOK

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Pin It on Pinterest

Share This